ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
Άρθρο 1
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ-ΣΥΓΚΛΗΣΗ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
1. Το Πταισματοδικείο Θεσσαλονίκης συγκροτείται σε Ολομέλεια, η οποία αποτελείται από όλους τους δικαστές που υπηρετούν σ’ αυτό.
2. Την Ολομέλεια συγκαλεί ο Διευθύνων το Πταισματοδικείο ή ο νόμιμος αναπληρωτής του, ο οποίος και προεδρεύει σ’ αυτήν.
3. Η σύγκληση της Ολομέλειας είναι υποχρεωτική όταν: α) ζητηθεί εγγράφως από το ένα τρίτο των μελών της που κατά τον χρόνο της αίτησης συμμετέχουν σ’ αυτήν και β) ασκηθεί προσφυγή από ένα μέλος της εναντίον πράξης του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο.
4. Για τη νομότυπη σύγκληση της Ολομέλειας απαιτείται η προηγούμενη έγγραφη πρόσκληση του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο ή του νόμιμου αναπληρωτή του που απευθύνεται ονομαστικά σε όλα τα μέλη της. Στην πρόσκληση αυτήν αναγράφονται τα θέματα που θα αποτελέσουν αντικείμενο συζητήσεων. Θέμα μη εγγεγραμμένο στην πρόσκληση δεν μπορεί να συζητηθεί στην Ολομέλεια, εκτός αν υπάρχει σ’ αυτό ομόφωνη απόφαση των παρόντων μελών της. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σύγκληση της Ολομέλειας για οποιοδήποτε γενικά θέμα αν δεν μεσολαβούν τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες από τον χρόνο αποστολής της σχετικής πρόσκλησης στα μέλη της μέχρι την ημερομηνία της σύγκλησής της. Η συμμετοχή στις συνεδριάσεις και στις εργασίες της Ολομέλειας είναι υποχρεωτική.
5. Ο Διευθύνων το Πταισματοδικείο ή ο νόμιμος αναπληρωτής του διορίζει τον Εισηγητή του θέματος εκείνου για το οποίο καλείται η Ολομέλεια να πάρει σχετική απόφαση. Ο ορισμός του Εισηγητή πρέπει να γίνει τουλάχιστον πριν από είκοσι (20) ημέρες από τον χρόνο ορισμού της ημέρας σύγκλησης της Ολομέλειας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, στις οποίες το σχετικό θέμα δεν παρουσιάζει δυσκολίες αντιμετώπισής του, ο διορισμός Εισηγητή μπορεί να γίνει και πέντε (5) ημέρες πριν από την ημερομηνία σύγκλησης της Ολομέλειας.
6. Καθήκοντα Γραμματέα της Ολομέλειας ασκεί ο Γραμματέας, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Γραμματείας του Πταισματοδικείου και, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτού, ο ανώτερος κατά βαθμό προϊστάμενος των υποκείμενων οργανικών μονάδων και αν υπάρχουν περισσότεροι ομοιόβαθμοι, από τον προϊστάμενο που έχει τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στον βαθμό και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και αυτού, από τον ομοιόβαθμο αρχαιότερο δικαστικό Γραμματέα του Πταισματοδικείου.
7. Σε περίπτωση που δεν συγκληθεί η Ολομέλεια μέσα σε πέντε (5) ημέρες, εκείνος που ζήτησε τη σύγκλησή της έχει δικαίωμα να συγκαλέσει την Ολομέλεια με αίτησή του, η οποία γνωστοποιείται σε όλα τα μέλη της.
8. Στην αρμοδιότητα της Ολομέλειας υπάγονται: α) η κατάρτιση, συμπλήρωση, τροποποίηση, αντικατάσταση ή κατάργηση διατάξεων του Κανονισμού του Πταισματοδικείου, β) η λήψη αποφάσεων για θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος, οργάνωσης και λειτουργίας του Δικαστηρίου και απονομής της δικαιοσύνης, γ) η κατάρτιση των τμημάτων των διακοπών και δ) η λήψη απόφασης ή η γνωμοδότηση για όσα θέματα έχουν υπαχθεί στην αρμοδιότητά της από τον Κανονισμό ή από ειδικές διατάξεις.
9. Η Ολομέλεια βρίσκεται σε απαρτία όταν είναι παρόντα σ’ αυτήν περισσότερα από τα μισά κατά τον χρόνο σύγκλησης μέλη της, όχι, όμως, λιγότερα από τρία. Για τη λήψη αποφάσεων ή γνωμοδοτήσεων για θέματα τα οποία έχουν υπαχθεί στην αρμοδιότητα της Ολομέλειας από τον Κανονισμό ή από ειδικές διατάξεις αρκεί η παρουσία του ενός τρίτου των μελών της.
10. Οι αποφάσεις της Ολομέλειας λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών της. Αν για κάποιο θέμα σχηματιστούν περισσότερες από δύο γνώμες, επαναλαμβάνεται η ψηφοφορία για μία από τις δύο επικρατέστερες γνώμες. Οι αποφάσεις της Ολομέλειας υπερισχύουν των αποφάσεων των άλλων οργάνων του Δικαστηρίου για το ίδιο θέμα.
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
Άρθρο 2
Οι Πταισματοδίκες: α) διενεργούν προκαταρκτική εξέταση ύστερα από παραγγελία του εισαγγελέα πλημμελειοδικών και υπό τη διεύθυνσή του (άρθρα 31, 243 και 244 ΚΠοινΔ) και β) διενεργούν προανάκριση μετά από γραπτή παραγγελία του αρμόδιου εισαγγελέα (άρθρα 31 και 245 ΚΠοινΔ).
Άρθρο 3
Η μηνιαία υπηρεσία ερευνών των Δικαστών του Πταισματοδικείου καθορίζεται εγγράφως από τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο και κοινοποιείται με μηνιαία κατάσταση υπηρεσίας σε κάθε Πταισματοδίκη, αντίγραφο δε αυτής (κατάστασης) κοινοποιείται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
Άρθρο 4
Η Γραμματεία του Πταισματοδικείου αποτελείται από δύο (2) Τμήματα:
Ι. ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ……. υπάλληλοι, από τους οποίους ένας (1) εκτελεί χρέη Προϊσταμένου του Τμήματος, ……… υπάλληλοι στελεχώνουν το γραφείο Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών και οι υπόλοιποι ……. υπάλληλοι εκτελούν χρέη Γραμματέα στα ισάριθμα Προανακριτικά Τμήματα.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος κατευθύνει στις εργασίες τους Γραμματείς του Τμήματος, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας, αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων του Τμήματος, παραλαμβάνει τις δικογραφίες από τις Εισαγγελίες και τις άλλες Υπηρεσίες και σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών προβαίνει στον έλεγχο και την καταμέτρηση αυτών και τις παραδίνει στον Διευθύνοντα προκειμένου αυτός να τις χρεώσει στα Προανακριτικά Τμήματα. Στη συνέχεια, καταχωρεί τις δικογραφίες ηλεκτρονικά σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών και τις παραδίνει, μέσω των επιμελητών, στα Προανακριτικά Τμήματα. Επίσης, σε συνεργασία πάντα με τους υπαλλήλους του ίδιου παραπάνω Γραφείου, τηρεί στατιστικά στοιχεία τόσο για την κίνηση των δικογραφιών, όσο και για τις Υπηρεσίες Ερευνών ανά Πταισματοδίκη προς ενημέρωση του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο προκειμένου αυτός να συντάξει τις μηνιαίες υπηρεσίες. Γενικά, υποστηρίζει γραμματειακά τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο στην άσκηση των διοικητικών καθηκόντων του. Ακόμη, σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών, πληροφορεί δικηγόρους, πολίτες, δικαστές και υπαλλήλους του Πταισματοδικείου για την κίνηση των δικογραφιών που έχουν χρεωθεί στα Προανακριτικά Τμήματα (στα άλλα, εκτός του δικού τους). Στον διοικητικό έλεγχο του Προϊσταμένου του Τμήματος υπόκεινται και οι επιμελητές του Πταισματοδικείου, οι οποίοι ασχολούνται με την προετοιμασία και διακίνηση της εσωτερικής και εξωτερικής αλληλογραφίας, την καταγραφή παραγγελιών από δικηγόρους και πολίτες για την έκδοση φωτοαντιγράφων από έγγραφα δικογραφιών που τους αφορούν, επίσης, με την παραλαβή, διανομή, αποστολή και διακίνηση δικογραφιών και εγγράφων εντός και εκτός της Υπηρεσίας, με τον καθορισμό των Αστυνομικών Τμημάτων, στα οποία θα αποστείλουν τις κλήσεις και την επίδοση ορισμένων από αυτές με σύνταξη αποδεικτικών.
Ο Γραμματέας κάθε Προανακριτικού Τμήματος παραλαμβάνει τις δικογραφίες προς προκαταρκτική εξέταση ή προανάκριση και τις προετοιμάζει στα πλαίσια διενέργειας αυτών, με τη σύνταξη εγγράφων και κλήσεων, με την υπόδειξη του Πταισματοδίκη, επίσης, αποστέλλει τα έγγραφα και τις κλήσεις στους παραλήπτες τους και προβαίνει στη συσχέτιση των απαντητικών εγγράφων και των αποδεικτικών κλήσεων στις δικογραφίες και συμπράττει με τον Πταισματοδίκη του Τμήματος στη λήψη ένορκων και χωρίς όρκο καταθέσεων και απολογιών. Ακόμη, ασχολείται με την πληροφόρηση των δικηγόρων και των διαδίκων σχετικά με τις δικογραφίες του Τμήματός του που τους αφορούν, προβαίνει στην αποστολή των δικογραφιών στις αρμόδιες δικαστικές υπηρεσίες, μετά την περαίωσή τους και πρωτοκολλεί τα έγγραφα του Τμήματος.
Στον διοικητικό έλεγχο του Προϊσταμένου του Τμήματος υπόκειται και ο υπάλληλος του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής. Ο υπάλληλος αυτός ασχολείται με την επικοινωνία και συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με σκοπό τη βελτίωση των συστημάτων Πληροφορικής της Υπηρεσίας, με την παρακολούθηση και υποστήριξη της διασύνδεσης των συστημάτων πληροφορικής της Υπηρεσίας με αντίστοιχα συστήματα άλλων Δικαστηρίων και Δημοσίων Υπηρεσιών, με την εφαρμογή νέων μεθόδων και συστημάτων πληροφορικής για την καλύτερη δυνατή οργάνωση και λειτουργία της Υπηρεσίας, με τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιακών εντύπων και με την εν μέρει επισκευή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της Υπηρεσίας, όταν είναι αυτό δυνατό.
ΙΙ. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ-ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ….. υπάλληλοι, από τους οποίους ένας (1) υπάλληλος εκτελεί χρέη Προϊσταμένου Τμήματος.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος κατευθύνει τους Γραμματείς στις εργασίες τους, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας και αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων της Υπηρεσίας, στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των κανονικών, ειδικών και αναρρωτικών αδειών των δικαστικών υπαλλήλων, στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου ανθρώπινου δυναμικού δικαστικών λειτουργών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών, στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου δικαστικών λειτουργών και δικαστικών υπαλλήλων Υπουργείου Δικαιοσύνης, στην τήρηση ηλεκτρονικού μητρώου ψηφιακής υποδομής της Υπηρεσίας, η οποία αφορά εξοπλισμό hardware, έτοιμο λογισμικό, μητρώα και εφαρμογές, σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 2 του ν. 3979/2011 και την επικαιροποίηση ανά εξάμηνο των παραπάνω στοιχείων, στην κατασκευή και διαχείριση της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της Υπηρεσίας, στην τήρηση του έντυπου βιβλίου του πρωτοκόλλου αδειών των δικαστών και στην τήρηση του έντυπου βιβλίου προμηθειών υλικών. Επίσης, στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται μισθοδοτικές υπηρεσίες και τήρηση βιβλίων που αφορούν στη διαχείριση ζητημάτων σχετικών με τη μισθοδοσία δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, στην έκδοση βεβαιώσεων σχετικών με τη μισθοδοσία και τη συνταξιοδότηση δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων και στην αναγγελία πρόσληψης των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ και τις σχετικές διαδικασίες διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας και των αδειών τους, επιπλέον, η περιοδική σύνταξη και αποστολή στατιστικών στοιχείων στις υπερκείμενες αρχές για τις εργασίες των Πταισματοδικών, η συγκέντρωση και σύνταξη των αναγκαίων εγγράφων για τις ανάγκες της επιθεώρησης των δικαστών και της γραμματείας, η συγκέντρωση αιτήσεων προτίμησης και εξαίρεσης και αποστολή αυτών στα αρμόδια Τμήματα του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης και του Αρείου Πάγου κατά τις βουλευτικές εκλογές, τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές των υποψήφιων δικαστικών αντιπροσώπων, δικαστών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας, και οι ενέργειες οι σχετικές με τη σύγκληση της Ολομέλειας. Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, καθήκοντα που αφορούν στην εξυπηρέτηση του αρχείου ποινικών αποφάσεων για κοινό και δικηγόρους και, ειδικότερα, στη διαχείριση του αρχείου αποφάσεων και λοιπών δικογράφων, του αρχείου βιβλίων μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και του αρχείου πειστηρίων, στη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας με Δ.Ο.Υ. και δημόσιες υπηρεσίες σχετικά με χρηματικούς καταλόγους και έγγραφα για αποβιώσαντες οφειλέτες-καταδικασθέντες με αποφάσεις του Πταισματοδικείου, τεχνική επεξεργασία και αποστολή στο Υπουργείο Δικαιοσύνης αρχείου με στατιστικά στοιχεία αλληλογραφίας της Υπηρεσίας μας (εφαρμογή ΕΛΤΑ), στην καθαρογραφή της έγγραφης μηνιαίας υπηρεσίας των Πταισματοδικών και την κοινοποίηση της σχετικής κατάστασης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και στην κοινοποίηση υπηρεσιακών εγγράφων στους Δικαστικούς Λειτουργούς. Επιπλέον, στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται η έρευνα αγοράς, η διατύπωση αιτημάτων προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης και την Επιτροπή Διαχείρισης της Επιχορήγησης για προμήθειες και τη σύναψη συμβάσεων, η προμήθεια υλικών και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας με τη διενέργεια διαγωνισμών ή με αναθέσεις, η ανάρτηση σχετικών με τις προμήθειες εγγράφων στο Σύστημα Διαύγεια και στο Eprocurement για τη λήψη ΑΔΑΜ και ΑΔΑ και η μέριμνα για τη συντήρηση και επισκευή του ηλεκτρονικού και άλλου είδους εξοπλισμού της Υπηρεσίας, η καταστροφή ή εκποίηση απαρχαιωμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και επίπλων, τα οποία δεν επισκευάζονται καθώς και αρχειακού υλικού με πρωτοβουλία και βάσει οδηγιών του Προϊσταμένου του Τμήματος.
Άρθρο 5
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης της Γραμματείας, ο οποίος αναπληρώνεται, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, από τον ανώτερο κατά βαθμό προϊστάμενο των υποκείμενων οργανικών μονάδων και αν υπάρχουν περισσότεροι ομοιόβαθμοι, από τον προϊστάμενο που έχει τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στον βαθμό και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και αυτού, από τον ομοιόβαθμο αρχαιότερο δικαστικό Γραμματέα του Πταισματοδικείου, ασχολείται με τον προγραμματισμό και την επίβλεψη των εργασιών των Προϊσταμένων των Τμημάτων, αλλά και των υπαλλήλων των Τμημάτων και των επιμελητών του Πταισματοδικείου, σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους των Τμημάτων και με τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο, με τον συντονισμό των εργασιών των Τμημάτων, με τη σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον νόμο, με τον προγραμματισμό των αδειών των υπαλλήλων, με τον έλεγχο της έγκαιρης προσέλευσης των υπαλλήλων και των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ στην Υπηρεσία και του χρόνου αποχώρησής τους από αυτή, με την υποβολή εισήγησης προς τον Διευθύνοντα την Υπηρεσία για την τοποθέτηση και μετακίνηση των υπαλλήλων σε άλλα Τμήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές γνώσεις, ικανότητες και ανάγκες των υπαλλήλων και της Υπηρεσίας, με την τήρηση του βιβλίου εκθέσεων εμφάνισης και αναχώρησης δικαστών και υπαλλήλων, με την έκδοση βεβαιώσεων υπηρεσίας δικαστών και υπαλλήλων, με την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων της Υπηρεσίας, με την τήρηση του έντυπου βιβλίου πράξεων του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο, με την τήρηση του βιβλίου δημοσίευσης αποφάσεων των Ολομελειών του Πταισματοδικείου, στις οποίες (Ολομέλειες) εκτελεί καθήκοντα Γραμματέα, αναπληρούμενος, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, κατά τα διαλαμβανόμενα στο άρθρο 1 παρ. 6 του ΜΕΡΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥ «ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ» του παρόντος Κανονισμού, με την υποβολή έγγραφων προτάσεων για θέματα που σχετίζονται με τον Κανονισμό και την ανάπτυξή τους στη συνεδρίαση της Ολομέλειας των Πταισματοδικών προς τροποποίηση του Κανονισμού, με την ενημέρωση στην αρχή κάθε δικαστικού έτους του Προέδρου της Επιτροπής Διοίκησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης και της Εκτελεστικής Επιτροπής για το αποτέλεσμα της απογραφής όλων των κινητών περιουσιακών στοιχείων της Υπηρεσίας, όπως επιβάλλει ο Γενικός Κανονισμός Διοίκησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, με τη μηνιαία γραπτή ενημέρωση του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης σχετικά με την προσκόμιση ή μη των γραμματίων προείσπραξης των πληρεξούσιων δικηγόρων και με τα εν γένει θέματα διοίκησης της Γραμματείας του Πταισματοδικείου.
Άρθρο 6
Για τα θέματα που δεν προβλέπονται από τον παρόντα Κανονισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν. 1756/1988 «Κώδικας Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών», όπως ισχύει.
Χρόνος έναρξης του ανωτέρω Κανονισμού ορίζεται η ημέρα της δημοσίευσής του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Κρίθηκε, αποφασίστηκε και εκδόθηκε στη Θεσσαλονίκη, τη 15η Ιουλίου 2019.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
Άρθρο 1
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ-ΣΥΓΚΛΗΣΗ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
1. Το Πταισματοδικείο Θεσσαλονίκης συγκροτείται σε Ολομέλεια, η οποία αποτελείται από όλους τους δικαστές που υπηρετούν σ’ αυτό.
2. Την Ολομέλεια συγκαλεί ο Διευθύνων το Πταισματοδικείο ή ο νόμιμος αναπληρωτής του, ο οποίος και προεδρεύει σ’ αυτήν.
3. Η σύγκληση της Ολομέλειας είναι υποχρεωτική όταν: α) ζητηθεί εγγράφως από το ένα τρίτο των μελών της που κατά τον χρόνο της αίτησης συμμετέχουν σ’ αυτήν και β) ασκηθεί προσφυγή από ένα μέλος της εναντίον πράξης του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο.
4. Για τη νομότυπη σύγκληση της Ολομέλειας απαιτείται η προηγούμενη έγγραφη πρόσκληση του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο ή του νόμιμου αναπληρωτή του που απευθύνεται ονομαστικά σε όλα τα μέλη της. Στην πρόσκληση αυτήν αναγράφονται τα θέματα που θα αποτελέσουν αντικείμενο συζητήσεων. Θέμα μη εγγεγραμμένο στην πρόσκληση δεν μπορεί να συζητηθεί στην Ολομέλεια, εκτός αν υπάρχει σ’ αυτό ομόφωνη απόφαση των παρόντων μελών της. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σύγκληση της Ολομέλειας για οποιοδήποτε γενικά θέμα αν δεν μεσολαβούν τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες από τον χρόνο αποστολής της σχετικής πρόσκλησης στα μέλη της μέχρι την ημερομηνία της σύγκλησής της. Η συμμετοχή στις συνεδριάσεις και στις εργασίες της Ολομέλειας είναι υποχρεωτική.
5. Ο Διευθύνων το Πταισματοδικείο ή ο νόμιμος αναπληρωτής του διορίζει τον Εισηγητή του θέματος εκείνου για το οποίο καλείται η Ολομέλεια να πάρει σχετική απόφαση. Ο ορισμός του Εισηγητή πρέπει να γίνει τουλάχιστον πριν από είκοσι (20) ημέρες από τον χρόνο ορισμού της ημέρας σύγκλησης της Ολομέλειας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, στις οποίες το σχετικό θέμα δεν παρουσιάζει δυσκολίες αντιμετώπισής του, ο διορισμός Εισηγητή μπορεί να γίνει και πέντε (5) ημέρες πριν από την ημερομηνία σύγκλησης της Ολομέλειας.
6. Καθήκοντα Γραμματέα της Ολομέλειας ασκεί ο Γραμματέας, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Γραμματείας του Πταισματοδικείου και, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτού, ο ανώτερος κατά βαθμό προϊστάμενος των υποκείμενων οργανικών μονάδων και αν υπάρχουν περισσότεροι ομοιόβαθμοι, από τον προϊστάμενο που έχει τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στον βαθμό και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και αυτού, από τον ομοιόβαθμο αρχαιότερο δικαστικό Γραμματέα του Πταισματοδικείου.
7. Σε περίπτωση που δεν συγκληθεί η Ολομέλεια μέσα σε πέντε (5) ημέρες, εκείνος που ζήτησε τη σύγκλησή της έχει δικαίωμα να συγκαλέσει την Ολομέλεια με αίτησή του, η οποία γνωστοποιείται σε όλα τα μέλη της.
8. Στην αρμοδιότητα της Ολομέλειας υπάγονται: α) η κατάρτιση, συμπλήρωση, τροποποίηση, αντικατάσταση ή κατάργηση διατάξεων του Κανονισμού του Πταισματοδικείου, β) η λήψη αποφάσεων για θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος, οργάνωσης και λειτουργίας του Δικαστηρίου και απονομής της δικαιοσύνης, γ) η κατάρτιση των τμημάτων των διακοπών και δ) η λήψη απόφασης ή η γνωμοδότηση για όσα θέματα έχουν υπαχθεί στην αρμοδιότητά της από τον Κανονισμό ή από ειδικές διατάξεις.
9. Η Ολομέλεια βρίσκεται σε απαρτία όταν είναι παρόντα σ’ αυτήν περισσότερα από τα μισά κατά τον χρόνο σύγκλησης μέλη της, όχι, όμως, λιγότερα από τρία. Για τη λήψη αποφάσεων ή γνωμοδοτήσεων για θέματα τα οποία έχουν υπαχθεί στην αρμοδιότητα της Ολομέλειας από τον Κανονισμό ή από ειδικές διατάξεις αρκεί η παρουσία του ενός τρίτου των μελών της.
10. Οι αποφάσεις της Ολομέλειας λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών της. Αν για κάποιο θέμα σχηματιστούν περισσότερες από δύο γνώμες, επαναλαμβάνεται η ψηφοφορία για μία από τις δύο επικρατέστερες γνώμες. Οι αποφάσεις της Ολομέλειας υπερισχύουν των αποφάσεων των άλλων οργάνων του Δικαστηρίου για το ίδιο θέμα.
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
Άρθρο 2
Οι Πταισματοδίκες: α) διενεργούν προκαταρκτική εξέταση ύστερα από παραγγελία του εισαγγελέα πλημμελειοδικών και υπό τη διεύθυνσή του (άρθρα 31, 243 και 244 ΚΠοινΔ) και β) διενεργούν προανάκριση μετά από γραπτή παραγγελία του αρμόδιου εισαγγελέα (άρθρα 31 και 245 ΚΠοινΔ).
Άρθρο 3
Η μηνιαία υπηρεσία ερευνών των Δικαστών του Πταισματοδικείου καθορίζεται εγγράφως από τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο και κοινοποιείται με μηνιαία κατάσταση υπηρεσίας σε κάθε Πταισματοδίκη, αντίγραφο δε αυτής (κατάστασης) κοινοποιείται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
Άρθρο 4
Η Γραμματεία του Πταισματοδικείου αποτελείται από δύο (2) Τμήματα:
Ι. ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ……. υπάλληλοι, από τους οποίους ένας (1) εκτελεί χρέη Προϊσταμένου του Τμήματος, ……… υπάλληλοι στελεχώνουν το γραφείο Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών και οι υπόλοιποι ……. υπάλληλοι εκτελούν χρέη Γραμματέα στα ισάριθμα Προανακριτικά Τμήματα.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος κατευθύνει στις εργασίες τους Γραμματείς του Τμήματος, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας, αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων του Τμήματος, παραλαμβάνει τις δικογραφίες από τις Εισαγγελίες και τις άλλες Υπηρεσίες και σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών προβαίνει στον έλεγχο και την καταμέτρηση αυτών και τις παραδίνει στον Διευθύνοντα προκειμένου αυτός να τις χρεώσει στα Προανακριτικά Τμήματα. Στη συνέχεια, καταχωρεί τις δικογραφίες ηλεκτρονικά σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών και τις παραδίνει, μέσω των επιμελητών, στα Προανακριτικά Τμήματα. Επίσης, σε συνεργασία πάντα με τους υπαλλήλους του ίδιου παραπάνω Γραφείου, τηρεί στατιστικά στοιχεία τόσο για την κίνηση των δικογραφιών, όσο και για τις Υπηρεσίες Ερευνών ανά Πταισματοδίκη προς ενημέρωση του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο προκειμένου αυτός να συντάξει τις μηνιαίες υπηρεσίες. Γενικά, υποστηρίζει γραμματειακά τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο στην άσκηση των διοικητικών καθηκόντων του. Ακόμη, σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του γραφείου Πληροφόρησης και Διακίνησης Δικογραφιών, πληροφορεί δικηγόρους, πολίτες, δικαστές και υπαλλήλους του Πταισματοδικείου για την κίνηση των δικογραφιών που έχουν χρεωθεί στα Προανακριτικά Τμήματα (στα άλλα, εκτός του δικού τους). Στον διοικητικό έλεγχο του Προϊσταμένου του Τμήματος υπόκεινται και οι επιμελητές του Πταισματοδικείου, οι οποίοι ασχολούνται με την προετοιμασία και διακίνηση της εσωτερικής και εξωτερικής αλληλογραφίας, την καταγραφή παραγγελιών από δικηγόρους και πολίτες για την έκδοση φωτοαντιγράφων από έγγραφα δικογραφιών που τους αφορούν, επίσης, με την παραλαβή, διανομή, αποστολή και διακίνηση δικογραφιών και εγγράφων εντός και εκτός της Υπηρεσίας, με τον καθορισμό των Αστυνομικών Τμημάτων, στα οποία θα αποστείλουν τις κλήσεις και την επίδοση ορισμένων από αυτές με σύνταξη αποδεικτικών.
Ο Γραμματέας κάθε Προανακριτικού Τμήματος παραλαμβάνει τις δικογραφίες προς προκαταρκτική εξέταση ή προανάκριση και τις προετοιμάζει στα πλαίσια διενέργειας αυτών, με τη σύνταξη εγγράφων και κλήσεων, με την υπόδειξη του Πταισματοδίκη, επίσης, αποστέλλει τα έγγραφα και τις κλήσεις στους παραλήπτες τους και προβαίνει στη συσχέτιση των απαντητικών εγγράφων και των αποδεικτικών κλήσεων στις δικογραφίες και συμπράττει με τον Πταισματοδίκη του Τμήματος στη λήψη ένορκων και χωρίς όρκο καταθέσεων και απολογιών. Ακόμη, ασχολείται με την πληροφόρηση των δικηγόρων και των διαδίκων σχετικά με τις δικογραφίες του Τμήματός του που τους αφορούν, προβαίνει στην αποστολή των δικογραφιών στις αρμόδιες δικαστικές υπηρεσίες, μετά την περαίωσή τους και πρωτοκολλεί τα έγγραφα του Τμήματος.
Στον διοικητικό έλεγχο του Προϊσταμένου του Τμήματος υπόκειται και ο υπάλληλος του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής. Ο υπάλληλος αυτός ασχολείται με την επικοινωνία και συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με σκοπό τη βελτίωση των συστημάτων Πληροφορικής της Υπηρεσίας, με την παρακολούθηση και υποστήριξη της διασύνδεσης των συστημάτων πληροφορικής της Υπηρεσίας με αντίστοιχα συστήματα άλλων Δικαστηρίων και Δημοσίων Υπηρεσιών, με την εφαρμογή νέων μεθόδων και συστημάτων πληροφορικής για την καλύτερη δυνατή οργάνωση και λειτουργία της Υπηρεσίας, με τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιακών εντύπων και με την εν μέρει επισκευή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της Υπηρεσίας, όταν είναι αυτό δυνατό.
ΙΙ. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ-ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ….. υπάλληλοι, από τους οποίους ένας (1) υπάλληλος εκτελεί χρέη Προϊσταμένου Τμήματος.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος κατευθύνει τους Γραμματείς στις εργασίες τους, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας και αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων της Υπηρεσίας, στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των κανονικών, ειδικών και αναρρωτικών αδειών των δικαστικών υπαλλήλων, στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου ανθρώπινου δυναμικού δικαστικών λειτουργών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών, στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου δικαστικών λειτουργών και δικαστικών υπαλλήλων Υπουργείου Δικαιοσύνης, στην τήρηση ηλεκτρονικού μητρώου ψηφιακής υποδομής της Υπηρεσίας, η οποία αφορά εξοπλισμό hardware, έτοιμο λογισμικό, μητρώα και εφαρμογές, σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 2 του ν. 3979/2011 και την επικαιροποίηση ανά εξάμηνο των παραπάνω στοιχείων, στην κατασκευή και διαχείριση της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της Υπηρεσίας, στην τήρηση του έντυπου βιβλίου του πρωτοκόλλου αδειών των δικαστών και στην τήρηση του έντυπου βιβλίου προμηθειών υλικών. Επίσης, στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται μισθοδοτικές υπηρεσίες και τήρηση βιβλίων που αφορούν στη διαχείριση ζητημάτων σχετικών με τη μισθοδοσία δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, στην έκδοση βεβαιώσεων σχετικών με τη μισθοδοσία και τη συνταξιοδότηση δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων και στην αναγγελία πρόσληψης των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ και τις σχετικές διαδικασίες διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας και των αδειών τους, επιπλέον, η περιοδική σύνταξη και αποστολή στατιστικών στοιχείων στις υπερκείμενες αρχές για τις εργασίες των Πταισματοδικών, η συγκέντρωση και σύνταξη των αναγκαίων εγγράφων για τις ανάγκες της επιθεώρησης των δικαστών και της γραμματείας, η συγκέντρωση αιτήσεων προτίμησης και εξαίρεσης και αποστολή αυτών στα αρμόδια Τμήματα του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης και του Αρείου Πάγου κατά τις βουλευτικές εκλογές, τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές των υποψήφιων δικαστικών αντιπροσώπων, δικαστών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας, και οι ενέργειες οι σχετικές με τη σύγκληση της Ολομέλειας. Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, καθήκοντα που αφορούν στην εξυπηρέτηση του αρχείου ποινικών αποφάσεων για κοινό και δικηγόρους και, ειδικότερα, στη διαχείριση του αρχείου αποφάσεων και λοιπών δικογράφων, του αρχείου βιβλίων μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και του αρχείου πειστηρίων, στη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας με Δ.Ο.Υ. και δημόσιες υπηρεσίες σχετικά με χρηματικούς καταλόγους και έγγραφα για αποβιώσαντες οφειλέτες-καταδικασθέντες με αποφάσεις του Πταισματοδικείου, τεχνική επεξεργασία και αποστολή στο Υπουργείο Δικαιοσύνης αρχείου με στατιστικά στοιχεία αλληλογραφίας της Υπηρεσίας μας (εφαρμογή ΕΛΤΑ), στην καθαρογραφή της έγγραφης μηνιαίας υπηρεσίας των Πταισματοδικών και την κοινοποίηση της σχετικής κατάστασης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και στην κοινοποίηση υπηρεσιακών εγγράφων στους Δικαστικούς Λειτουργούς. Επιπλέον, στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται η έρευνα αγοράς, η διατύπωση αιτημάτων προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης και την Επιτροπή Διαχείρισης της Επιχορήγησης για προμήθειες και τη σύναψη συμβάσεων, η προμήθεια υλικών και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας με τη διενέργεια διαγωνισμών ή με αναθέσεις, η ανάρτηση σχετικών με τις προμήθειες εγγράφων στο Σύστημα Διαύγεια και στο Eprocurement για τη λήψη ΑΔΑΜ και ΑΔΑ και η μέριμνα για τη συντήρηση και επισκευή του ηλεκτρονικού και άλλου είδους εξοπλισμού της Υπηρεσίας, η καταστροφή ή εκποίηση απαρχαιωμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και επίπλων, τα οποία δεν επισκευάζονται καθώς και αρχειακού υλικού με πρωτοβουλία και βάσει οδηγιών του Προϊσταμένου του Τμήματος.
Άρθρο 5
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης της Γραμματείας, ο οποίος αναπληρώνεται, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, από τον ανώτερο κατά βαθμό προϊστάμενο των υποκείμενων οργανικών μονάδων και αν υπάρχουν περισσότεροι ομοιόβαθμοι, από τον προϊστάμενο που έχει τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στον βαθμό και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και αυτού, από τον ομοιόβαθμο αρχαιότερο δικαστικό Γραμματέα του Πταισματοδικείου, ασχολείται με τον προγραμματισμό και την επίβλεψη των εργασιών των Προϊσταμένων των Τμημάτων, αλλά και των υπαλλήλων των Τμημάτων και των επιμελητών του Πταισματοδικείου, σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους των Τμημάτων και με τον Διευθύνοντα το Πταισματοδικείο, με τον συντονισμό των εργασιών των Τμημάτων, με τη σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον νόμο, με τον προγραμματισμό των αδειών των υπαλλήλων, με τον έλεγχο της έγκαιρης προσέλευσης των υπαλλήλων και των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ στην Υπηρεσία και του χρόνου αποχώρησής τους από αυτή, με την υποβολή εισήγησης προς τον Διευθύνοντα την Υπηρεσία για την τοποθέτηση και μετακίνηση των υπαλλήλων σε άλλα Τμήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές γνώσεις, ικανότητες και ανάγκες των υπαλλήλων και της Υπηρεσίας, με την τήρηση του βιβλίου εκθέσεων εμφάνισης και αναχώρησης δικαστών και υπαλλήλων, με την έκδοση βεβαιώσεων υπηρεσίας δικαστών και υπαλλήλων, με την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων της Υπηρεσίας, με την τήρηση του έντυπου βιβλίου πράξεων του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο, με την τήρηση του βιβλίου δημοσίευσης αποφάσεων των Ολομελειών του Πταισματοδικείου, στις οποίες (Ολομέλειες) εκτελεί καθήκοντα Γραμματέα, αναπληρούμενος, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, κατά τα διαλαμβανόμενα στο άρθρο 1 παρ. 6 του ΜΕΡΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥ «ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ» του παρόντος Κανονισμού, με την υποβολή έγγραφων προτάσεων για θέματα που σχετίζονται με τον Κανονισμό και την ανάπτυξή τους στη συνεδρίαση της Ολομέλειας των Πταισματοδικών προς τροποποίηση του Κανονισμού, με την ενημέρωση στην αρχή κάθε δικαστικού έτους του Προέδρου της Επιτροπής Διοίκησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης και της Εκτελεστικής Επιτροπής για το αποτέλεσμα της απογραφής όλων των κινητών περιουσιακών στοιχείων της Υπηρεσίας, όπως επιβάλλει ο Γενικός Κανονισμός Διοίκησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, με τη μηνιαία γραπτή ενημέρωση του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης σχετικά με την προσκόμιση ή μη των γραμματίων προείσπραξης των πληρεξούσιων δικηγόρων και με τα εν γένει θέματα διοίκησης της Γραμματείας του Πταισματοδικείου.
Άρθρο 6
Για τα θέματα που δεν προβλέπονται από τον παρόντα Κανονισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν. 1756/1988 «Κώδικας Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών», όπως ισχύει.
Χρόνος έναρξης του ανωτέρω Κανονισμού ορίζεται η ημέρα της δημοσίευσής του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Κρίθηκε, αποφασίστηκε και εκδόθηκε στη Θεσσαλονίκη, τη 15η Ιουλίου 2019.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ