ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ –ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ….. υπάλληλοι από τους οποίους ένας εκτελεί χρέη Προϊσταμένου Τμήματος.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος αυτού κατευθύνει τους Γραμματείς του στις εργασίες τους, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας και αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα του. Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται καθήκοντα που αφορούν 1) στην εξυπηρέτηση του αρχείου ποινικών αποφάσεων για κοινό και δικηγόρους και, ειδικότερα, στη διαχείριση του αρχείου αποφάσεων και λοιπών δικογράφων, του αρχείου βιβλίων μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και του αρχείου πειστηρίων, 2) στην άσκηση ανακοπών λιπομαρτυρίας και προσφυγών κατά κλητηρίου θεσπίσματος, 3) στη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας με Δ.Ο.Υ. και δημόσιες υπηρεσίες σχετικά με χρηματικούς καταλόγους και έγγραφα για αποβιώσαντες οφειλέτες, 4) στην περιοδική σύνταξη και αποστολή στατιστικών στοιχείων στις υπερκείμενες αρχές για τις εργασίες των Πταισματοδικών, 5) στη σύνταξη και αποστολή καταστάσεων των ΕΛΤΑ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, 6) στην καθαρογραφή της μηνιαίας υπηρεσίας των Πταισματοδικών και την αποστολή της σε διάφορους φορείς, 7) στην κοινοποίηση υπηρεσιακών εγγράφων στους Δικαστικούς Λειτουργούς, 8) στην καταστροφή ή εκποίηση απαρχαιωμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και επίπλων τα οποία δεν επισκευάζονται, καθώς και αρχειακού υλικού με πρωτοβουλία και βάσει οδηγιών του Προϊσταμένου του Τμήματος.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν 1) στην κατασκευή και διαχείριση της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της Υπηρεσίας, 2) στην ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου ανθρώπινου δυναμικού δικαστικών λειτουργών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας (Υπουργείο Εσωτερικών), 3) στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου δικαστικών λειτουργών και δικαστικών υπαλλήλων Υπουργείου Δικαιοσύνης, 4) στην τήρηση ηλεκτρονικού μητρώου ψηφιακής υποδομής της Υπηρεσίας, η οποία αφορά εξοπλισμό hardware, έτοιμο λογισμικό, μητρώα και εφαρμογές σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ.2 του ν.3979/2011 και την επικαιροποίηση ανά εξάμηνο των ανωτέρω στοιχείων, 5) στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων της Υπηρεσίας, 6) στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των κανονικών, ειδικών και αναρρωτικών αδειών των δικαστικών υπαλλήλων, 7) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου του πρωτοκόλλου αδειών των δικαστών, 8) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου προμηθειών υλικών, 9) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου πράξεων του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο, και 10) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου αποφάσεων των Ολομελειών καθώς και τη διαχείριση του σχετικού αρχείου.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, μισθοδοτικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν 1) στη διαχείριση ζητημάτων σχετικών με τη μισθοδοσία δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, 2) στην έκδοση βεβαιώσεων σχετικών με τη μισθοδοσία και τη συνταξιοδότηση δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, και 3) στην αναγγελία πρόσληψης των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ και τις σχετικές διαδικασίες διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας και των αδειών τους.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, 1) η μέριμνα για τη συντήρηση και επισκευή του ηλεκτρονικού και άλλου είδους εξοπλισμού της Υπηρεσίας, 2) η έρευνα αγοράς, η διατύπωση αιτημάτων προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την Επιτροπή Διαχείρισης της Επιχορήγησης για προμήθειες και τη σύναψη συμβάσεων, 3) η προμήθεια υλικών και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας με τη διενέργεια διαγωνισμών είτε με αναθέσεις και 4) η ανάρτηση σχετικών με τις προμήθειες εγγράφων στο Διαύγεια και στο Eprocurement για τη λήψη ΑΔΑΜ και ΑΔΑ.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, 1) η σύνταξη εγγράφων παροχής στατιστικών στοιχείων, 2) η συγκέντρωση και σύνταξη των αναγκαίων εγγράφων για τις ανάγκες της επιθεώρησης των δικαστών και της γραμματείας, 3) η συγκέντρωση αιτήσεων προτίμησης και εξαίρεσης και αποστολή αυτών στα αρμόδια Τμήματα του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης και του Αρείου Πάγου κατά τις βουλευτικές εκλογές, ευρωεκλογές, δημοτικές, κοινοτικές και περιφερειακές εκλογές, 4) η τέλεση ενεργειών σχετικών με τη σύγκληση της Ολομέλειας, και 5) η εκτέλεση των ενεργειών που απαιτούνται για το διορισμό Δικαστικών Λειτουργών ως δικαστικών αντιπροσώπων σε αρχαιρεσίες συνδικαλιστικών οργανώσεων, σωματείων κ.λ.π.
Στο Τμήμα αυτό υπηρετούν ….. υπάλληλοι από τους οποίους ένας εκτελεί χρέη Προϊσταμένου Τμήματος.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος αυτού κατευθύνει τους Γραμματείς του στις εργασίες τους, αναθέτει καθήκοντα και επιβλέπει την εκτέλεση αυτών σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Γραμματείας και αξιολογεί την απόδοση των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Τμήμα του. Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται καθήκοντα που αφορούν 1) στην εξυπηρέτηση του αρχείου ποινικών αποφάσεων για κοινό και δικηγόρους και, ειδικότερα, στη διαχείριση του αρχείου αποφάσεων και λοιπών δικογράφων, του αρχείου βιβλίων μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και του αρχείου πειστηρίων, 2) στην άσκηση ανακοπών λιπομαρτυρίας και προσφυγών κατά κλητηρίου θεσπίσματος, 3) στη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας με Δ.Ο.Υ. και δημόσιες υπηρεσίες σχετικά με χρηματικούς καταλόγους και έγγραφα για αποβιώσαντες οφειλέτες, 4) στην περιοδική σύνταξη και αποστολή στατιστικών στοιχείων στις υπερκείμενες αρχές για τις εργασίες των Πταισματοδικών, 5) στη σύνταξη και αποστολή καταστάσεων των ΕΛΤΑ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, 6) στην καθαρογραφή της μηνιαίας υπηρεσίας των Πταισματοδικών και την αποστολή της σε διάφορους φορείς, 7) στην κοινοποίηση υπηρεσιακών εγγράφων στους Δικαστικούς Λειτουργούς, 8) στην καταστροφή ή εκποίηση απαρχαιωμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και επίπλων τα οποία δεν επισκευάζονται, καθώς και αρχειακού υλικού με πρωτοβουλία και βάσει οδηγιών του Προϊσταμένου του Τμήματος.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν 1) στην κατασκευή και διαχείριση της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της Υπηρεσίας, 2) στην ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου ανθρώπινου δυναμικού δικαστικών λειτουργών και υπαλλήλων της Υπηρεσίας (Υπουργείο Εσωτερικών), 3) στην τήρηση και ηλεκτρονική διαχείριση του μητρώου δικαστικών λειτουργών και δικαστικών υπαλλήλων Υπουργείου Δικαιοσύνης, 4) στην τήρηση ηλεκτρονικού μητρώου ψηφιακής υποδομής της Υπηρεσίας, η οποία αφορά εξοπλισμό hardware, έτοιμο λογισμικό, μητρώα και εφαρμογές σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ.2 του ν.3979/2011 και την επικαιροποίηση ανά εξάμηνο των ανωτέρω στοιχείων, 5) στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων της Υπηρεσίας, 6) στην τήρηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των κανονικών, ειδικών και αναρρωτικών αδειών των δικαστικών υπαλλήλων, 7) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου του πρωτοκόλλου αδειών των δικαστών, 8) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου προμηθειών υλικών, 9) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου πράξεων του Διευθύνοντος το Πταισματοδικείο, και 10) στην τήρηση του έντυπου βιβλίου αποφάσεων των Ολομελειών καθώς και τη διαχείριση του σχετικού αρχείου.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, μισθοδοτικές υπηρεσίες και βιβλία που αφορούν 1) στη διαχείριση ζητημάτων σχετικών με τη μισθοδοσία δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, 2) στην έκδοση βεβαιώσεων σχετικών με τη μισθοδοσία και τη συνταξιοδότηση δικαστών και δικαστικών υπαλλήλων, και 3) στην αναγγελία πρόσληψης των ωφελουμένων του ΟΑΕΔ και τις σχετικές διαδικασίες διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας και των αδειών τους.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, 1) η μέριμνα για τη συντήρηση και επισκευή του ηλεκτρονικού και άλλου είδους εξοπλισμού της Υπηρεσίας, 2) η έρευνα αγοράς, η διατύπωση αιτημάτων προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την Επιτροπή Διαχείρισης της Επιχορήγησης για προμήθειες και τη σύναψη συμβάσεων, 3) η προμήθεια υλικών και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας με τη διενέργεια διαγωνισμών είτε με αναθέσεις και 4) η ανάρτηση σχετικών με τις προμήθειες εγγράφων στο Διαύγεια και στο Eprocurement για τη λήψη ΑΔΑΜ και ΑΔΑ.
Στην αρμοδιότητα του Τμήματος υπάγονται, επίσης, 1) η σύνταξη εγγράφων παροχής στατιστικών στοιχείων, 2) η συγκέντρωση και σύνταξη των αναγκαίων εγγράφων για τις ανάγκες της επιθεώρησης των δικαστών και της γραμματείας, 3) η συγκέντρωση αιτήσεων προτίμησης και εξαίρεσης και αποστολή αυτών στα αρμόδια Τμήματα του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης και του Αρείου Πάγου κατά τις βουλευτικές εκλογές, ευρωεκλογές, δημοτικές, κοινοτικές και περιφερειακές εκλογές, 4) η τέλεση ενεργειών σχετικών με τη σύγκληση της Ολομέλειας, και 5) η εκτέλεση των ενεργειών που απαιτούνται για το διορισμό Δικαστικών Λειτουργών ως δικαστικών αντιπροσώπων σε αρχαιρεσίες συνδικαλιστικών οργανώσεων, σωματείων κ.λ.π.